Käytät ilmeisesti Internet Explorer 6 -selainta. Se on jo vanhentunut.
Turvallisemman ja luotettavamman käytön takaamiseksi suosittelemme, että päivität selaimesi johonkin seuraavista:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Suomi

    Maakohtaiset sivut

Kuinka toimitat laitteen huoltoon

Valitse aihe:

Minulla on tekninen tai huoltoon liittyvä kysymys Olympus-tuotteesta

Lähetä vain sähköpostiviesti tai soita asiantuntijatiimillemme Olympuksen tekniseen tukeen tai huoltoon. Autamme sinua mielellämme.

Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja.

Olympus-tuotteeni on epäkunnossa, mitä teen?

Ensinnäkin sinun tulisi lukea käyttöohjeesi . Jos olet epävarma asiasta, käy myyjäliikkeessäsi , joka tutkii tuotteesi ja tarvittaessa palauttaa sen meille puolestasi.

Kuinka toimitan laitteen huoltoon?

Säilytä ostokuitti ja takuukortti turvallisessa paikassa. Takuuhuoltoa ei voida suorittaa ilman niitä.

Vieraile
huoltoportaalissamme
saadaksesi lisätietoja.

Mitä 24 kuukauden takuu kattaa?

Tutustu takuutietoihimme . Tämä takuu ei kata väärinkäyttöä, onnettomuutta, laiminlyöntiä tai luonnollista kulumista. Lailliset oikeutesi pysyvät voimassa.

24 kuukauden Olympus-takuuni on kulunut umpeen. Voinko vielä lähettää tuotteeni huollettavaksi?

Kyllä. Noudata samoja ohjeita kuin mainittu yllä. Toimitamme sinulle tarvittaessa kustannusarvion korjauksesta sähköpostitse. Vahvista korjaustilauksesi samalla tavalla.

Huoltotietojen lisäksi voit rekisteröi tuotteesi huoltoon tai tarkista huoltosi tilan täältä.

Huolto