Mobiiliversio Piilota

Käytät ilmeisesti Internet Explorer 6 -selainta. Se on jo vanhentunut.
Turvallisemman ja luotettavamman käytön takaamiseksi suosittelemme, että päivität selaimesi johonkin seuraavista:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    Valokuvaajille.

OM-1- ja OM-D E-M1 -sarjan* kameroille ja M.Zuiko Digital -objektiiveille tarkoitettu premium-huolto-ohjelma on kehitetty ammattikuvaajien tarpeisiin. Sen avulla voit keskittyä tärkeimpään: inspiroivien kuvien ottamiseen. Valitse tarpeitasi parhaiten vastaava paketti, rekisteröi käypä tuote ja aktivoi PRO Service MyOlympus-palvelussa.


  • Priorisoitu asiakastuki

    Saat priorisoitua tukea asiantuntijoiltamme kaikissa ammattilaistason kuvausjärjestelmääsi liittyvissä kysymyksissä puhelimitse, sähköpostitse tai videopuhelun välityksellä. Palvelu saatavilla englannin, saksan, espanjan ja ranskan kielellä.

  • Sijaiskamera korjauksen ajaksi

    Saat maksuttoman pikakuljetuksen korjaukseen sekä nopeutetun korjauspalvelun OM-1- ja OM-D E-M1 -sarjan tuotteelle* - tai saat ammattilaistason OM- tai OM-D-laitteiston sijaiskalustoksi korjauksen ajaksi, jotta voit jatkaa kuvaustoimeksiannon suorittamista.

    *OM-1, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Järjestelmän määräaikaishuolto

    Pidä laitteistosi iskukunnossa. Me optimoimme kuvausjärjestelmäsi suorituskyvyn ja puhdistamme sen huolellisesti - laitteistosi tuntuu kuin uudelta seuraavalla kuvaussessiollasi.

Valitse PRO Service -pakettisi

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PRO-TUKI

Kun olet aktivoinut PRO Service -pakettisi MyOLYMPUS-palvelussa, lähetämme sinulle digitaalisen jäsenmerkkisi ja voit hyödyntää PRO Support -asiantuntijan palveluja valitsemasi yhteydenpitokanavan kautta.

MyOLYMPUS-jäsenmerkki

Jäsenille varattu puhelintuki

Pikasähköpostituki

1 arkipäivä

0,5 arkipäivää

0,5 arkipäivää

Tarkistus- ja puhdistuspalvelu

Saatavuuden mukaan

Saatavuuden mukaan

Prioriteetti

 

 

 

 

PRO-KORJAUSPAKETTI

Jos sinua epäilyttää, että järjestelmäsi ei toimi täysin sataprosenttisesti, kirjaudu vain MyOLYMPUS-tilillesi ja hyödynnä korjauspaketin palveluja tai ota yhteyttä PRO Support -asiantuntijaan. Me huolehdimme lopusta.

Pikakuljetus korjaukseen

-

Molemmat maksutta*

Molemmat maksutta*

PIKAINEN KORJAUS

5 arkipäivää*

3 arkipäivää*

3 arkipäivää*

Sijaislaite kameran korjauksen ajaksi

-

Jos nopean korjauspalvelun aika ylittyy

Pika

Hintaetu ei-takuunalaisiin korjauksiin

-

-10 %

-20 %

Uusin laiteohjelmistopäivitys

Kameran asetusten varmuuskopiointi **

VUOSITTAINEN PRO-YLLÄPITOHUOLTOPAKETTI

PRO Service -mekaanikkomme suorittavat mielellään kerran vuodessa järjestelmällesi maksuttoman ylläpitohuollon - yksityiskohtaisesta vianmäärityksestä aina ulkoiseen puhdistukseen. Voit järjestää huollon joko ottamalla yhteyttä PRO Support -asiantuntijaan tai tekemällä varauksen MyOLYMPUS-tilisi kautta.

Järjestelmädiagnostiikka

-

Anturitarkistus

-

Kuvanvakaajan toimintatarkistus

-

Resoluutiotesti

-

Suljintesti

-

Akkukapasiteettitesti

-

Objektiivin kalibrointi

-

Uusin laiteohjelmistopäivitys

-

Kameran asetusten varmuuskopiointi

-

Kuluneiden kosmeettisten osien vaihto

-

Ulkoinen puhdistus

-

Tuotteiden enimmäismäärä

huolletaan yksittäistä huoltopyyntöä kohden

1x

1x

2x

1x

3x

6x

Ilmainen

Rekisteröi nyt
 
 
OSTA NYT
 
 
OSTA NYT
 
 

PALVELUN PIIRIIN KUULUVAT TUOTTEET***

MyOlympus-palvelussa rekisteröity OM SYSTEM OM-1 ja Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II tai OM-D E-M1X sekä M.Zuiko Digital -objektiivit

PALVELUN PIIRIIN KUULUVAT MAAT

Pro Service -palvelu on saatavilla seuraavissa maissa: Itävalta, Belgia, Tšekin tasavalta, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Irlanti, Alankomaat, Norja, Puola, Portugali, Ruotsi, Espanja, Sveitsi, Iso-Britannia. Voit lähettää OM SYSTEM- tai Olympus-tuotteesi huollettavaksi riippumatta siitä, missä yllä mainituista maista oleskelet.

*Ei sisällä kuljetusaikaa

** Jos teknisesti yhdistettävissä muihin toimintoihin

*** PRO Service on saatavilla kaikille palvelun piiriin kuuluville tuotteille, jotka on rekisteröity MyOlympus-palvelussa. Joidenkin yksittäisten palvelujen osalta me rajoitamme suurinta katettujen tuotteiden lukumäärää yhden pyynnön osalta kussakin PRO Service -ohjelmassa.

 

MyOlympus-PALVELUN USKOLLISEN ASIAKKAAN EDUT

Tilaa OM SYSTEM -uutiskirje MyOlympus-tililläsi, niin saat seuraavat mahtavat edut Pro Service -paketin lisäksi täysin maksutta:

  • 6 kuukauden lisätakuu

  • Informatiivinen ja inspiroiva uutiskirje

  • Laiteohjelmistopäivityksen ilmoitus

 

OM SYSTEM -lähettiläämme kertovat

fz_1_product_page_users_review1_hl

Andrew Fusek Peters

"Ikävän vahingon jälkeen totesin, että Pro Service oli paras tekemäni investointi - hankala tilanne ratkesi yhdellä puhelulla, vaivattomalla lähetyksellä ja paluupostissa saamallani lainakalustolla sekä kohtuullisella korjausarviolla. Olen luontokuvaaja, ja pystyin jatkamaan työskentelyä täysin virheettömällä lainakameralla. Jos olet ammattilainen ja haluat kattavan tuen, voin lämpimästi suositella palvelua."

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jayne Gough

"Päätin hankkia 2 vuoden Pro Service -palvelun, joka kattaa koko OM SYSTEM -kalustomme. Sen ansiosta voimme käyttää kalustoa rauhallisin mielin ja hyödymme myös nopeasta palvelusta."

fz_1_product_page_users_review1_hl

Ralph Man

Ammattilaiskuvaajana minulle on tärkeää pystyä keskittymään työhöni ja asiakkaideni tarpeiden täyttämiseen. Kun tiedän, että OM SYSTEM hoitaa homman kaikissa tilanteissa, en joudu murehtimaan ja voin kohdistaa kaiken energiani valokuvaukseen.

UKK:t

Mikä on Pro Service -palvelu?

Pro Service on premium-tason myynninjälkeinen palvelu, joka on suunniteltu täyttämään puoliammattilais- ja ammattilaiskuvaajien vaatimukset ja tarpeet. Jos olet ammattivalokuvaaja, haluat keskittyä kuvaamiseen etkä siihen, onko laiteohjelmistosi ajan tasalla, etkä halua jäädä ilman kameraa korjauksen ajaksi. Pro Service -tiimin tärkein tavoite on luoda aito kumppanuussuhde OM SYSTEM- ja Olympus-valokuvaajiin ja tukea heitä upeiden kuvien ottamisessa ilman rajoituksia. Selkeyden vuoksi yksittäiset palvelut on ryhmitelty kolmeen eri palvelu- ja tukipakettiin: Pro-tuki, Pro-korjauspaketti ja Järjestelmien vuosittainen Pro-ylläpitopaketti.

Mitkä tuotteet kuuluvat Pro Service -palvelun piiriin?

Tällä hetkellä Pro Service -palvelu kattaa OM SYSTEM OM-1- sekä Olympus OM-D E-M1 Mark III-, OM-D E-M1 Mark II- ja OM-D E-M1X -kamerat sekä kaikki M.Zuiko Digital -objektiivit.

Mitä erilaisia palvelusopimuksia Pro Service -palvelun yhteydessä on tarjolla?

Pro Service -palvelusta on saatavilla kolme eri tasoa: Standard Plus (taso 1), Advanced (taso 2) ja Elite (taso 3).

Miten pitkään Pro Service -sopimus on voimassa?

Standard Plus (taso 1) on voimassa rekisteröityjen kameran ja objektiivien koko käyttöiän ajan, kun ne kuuluvat Pro Service -palvelun piiriin. Advanced- (taso 2) ja Elite-paketti (taso 3) ovat saatavilla 1 vuoden Pro Service -sopimuksena.

Kuinka monta OM SYSTEM- tai Olympus-tuotetta yksi Pro Service -paketti kattaa?

Pro Service pyrkii luomaan kumppanuussuhteen valokuvaajien kanssa. Näin ollen palvelua ei linkitetä yksittäisiin tuotteiden sarjanumeroihin. Pyrimme kuitenkin tarjoamaan sinulle odotuksiesi mukaista, laadultaan premium-tasoista palvelua priorisoituna. Tästä johtuen rajoitamme pyyntökohtaista tuotemäärää tiettyjen yksittäisten palvelujen osalta seuraavasti: Standard Plus - enintään 1 kamerarunko ja 1 objektiivi yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Advanced - enintään 1 kamerarunko ja 3 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Elite - enintään 2 kamerarunkoa ja 6 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Tämä tarkoittaa sitä, että monissa tapauksissa riittää, kun ostat yhden Pro Service -paketin, vaikka omistaisit enemmän tuotteita kuin yksittäinen palvelupyyntö kattaa. Jos kuitenkin haluat vuosihuollon kahdelle kamerarungolle ja objektiiville joka vuosi, sinun on tilattava Pro Service Elite.

Miten voin hankkia Pro Service -paketin?

Standard Plus (taso 1) on maksuton, ja tuotteesi on automaattisesti oikeutettu siihen, kun olet rekisteröinyt tuotteen MyOlympus-palvelussa. Advanced- ja Elite-paketit ovat maksullisia.

Mitä teen sitten kun olen ostanut Advanced- tai Elite PRO Service -paketin?

Se on helppoa: kun olet vahvistanut oston, saat sähköpostiviestin, joka sisältää PRO Service -aktivointikoodin, jonka avulla voit aktivoida PRO Service -sopimuksen MyOLYMPUS-palvelussa.

Miten löydän ja aktivoin Standard Plus PRO Service -sopimuksen?

Meillä on ilo tarjota Standard Plus -palvelupaketti käyttöösi täysin maksutta. Palvelu aktivoituu automaattisesti MyOlympus-palvelussa heti, kun olet suorittanut seuraavat yksinkertaiset toimet:

1. Luo oma MyOlympus-tili (jos et vielä ole tehnyt sitä).

2. Rekisteröi OM SYSTEM OM-1- tai Olympus OM-D E-M1 Mark III-, OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -kamerasi MyOlympus-palvelussa.

Miten löydän ja aktivoin Advanced- tai Elite Pro Service -sopimuksen?

Kun olet ostanut Pro Service -palvelupaketin, voit aktivoida sen MyOlympus-palvelussa suorittamalla seuraavat yksinkertaiset toimet:

1. Luo oma MyOlympus-tili (jos et vielä ole tehnyt sitä).

2. Rekisteröi OM SYSTEM OM-1- tai Olympus OM-D E-M1 Mark III-, OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -kamerasi MyOlympus-palvelussa.

3. Aktivoi palvelupakettisi MyOlympus-palvelussa Pro Service -aktivointikoodilla.

Voinko aktivoida Pro Service -palvelun pelkästään M.Zuiko-objektiiveilleni?

Et tällä hetkellä. Pro Service -palvelusopimuksen aktivointi edellyttää, että sinulla on vähintään yksi OM SYSTEM OM-1- tai Olympus OM-D E-M1 Mark III-, OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -runko rekisteröitynä MyOlympus-palvelussa.

Koskevatko MyOlympus-edut, kuten 6 kuukauden lisätakuu, myös Pro Service -palvelua?

Tämä etu on tällä hetkellä saatavilla useimmille OM SYSTEM- ja Olympus-kameroille ja -objektiiveille, jotka on rekisteröity MyOlympus-palvelussa. Vaikka se ei ole osa Pro Service -palvelua, voit yhdistää sen ja saada entistä laajemman suojan kuvauskalustollesi. Se on helppoa: rekisteröi tuotteesi MyOlympus-palvelussa ja tilaa OM SYSTEM -uutiskirje.

Missä maissa Pro Service -palvelu on saatavilla?

Itävalta, Belgia, Tšekin tasavalta, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Irlanti, Alankomaat, Norja, Puola, Portugali, Ruotsi, Espanja, Sveitsi, Iso-Britannia

Onko palvelu voimassa myös silloin, kun olen ulkomaanmatkalla?

Kyllä, kaikki Pro Service -palveluehtojen mukaiset palvelut ovat käytettävissäsi kaikissa maissa, joissa Pro Service -palvelu on saatavilla.

Voinko ostaa ja aktivoida Pro Service -palvelun, vaikka Pro Service -palvelu ei ole voimassa asuinmaassani?

Kyllä, kunhan pidät mielessä, että Pro Service -palvelu ei ole saatavilla asuinmaassasi.

Miten voin tilata yksittäisiä palveluja ja palvelupaketteja Pro Service -palvelun puitteissa?

Useimmissa tapauksissa voit aloittaa palvelun käsittelyn lähettämällä pyynnön MyOLYMPUS-tilisi kautta tai soittamalla PRO Support -asiantuntijalle. Lue palveluehdot, tutustu PRO Service -palveluosioon MyOLYMPUS-tililläsi tai soita palvelunumeroon saadaksesi lisätietoja siitä, miten voit tilata yksittäisiä palveluja ja palvelupaketteja.

Minulla on jo Pro Service -palvelu OM-D E-M1 Mark III -kameralleni, ja ostin nyt OM-1-kameran. Miten toimin?

Riittää, kun rekisteröit OM-1-kamerasi MyOlympus-palvelussa, jolloin nykyinen Pro Service -palvelusi aktivoidaan myös sille. Tämä tarkoittaa sitä, että monissa tapauksissa sinun ei tarvitse ostaa kuin yksi Pro Service -paketti, vaikka omistaisit enemmän tuotteita kuin yksittäinen palvelupyyntö kattaa. Rajoitamme kuitenkin pyyntökohtaista tuotemäärää tiettyjen yksittäisten palvelujen osalta seuraavasti: Standard Plus - enintään 1 kamerarunko ja 1 objektiivi yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Advanced - enintään 1 kamerarunko ja 3 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Elite - enintään 2 kamerarunkoa ja 6 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Jos kuitenkin haluat vuosihuollon kahdelle kamerarungolle ja objektiiville joka vuosi, sinun on tilattava Pro Service Elite.

Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä PRO Service -tukitiimimmme, kun sinulla on kysymyksiä tai tarvitset lisätietoja tai tukea.

  • 00800 67 108 500

  • proservice@om-digitalsolutions.com