Käytät ilmeisesti Internet Explorer 6 -selainta. Se on jo vanhentunut.
Turvallisemman ja luotettavamman käytön takaamiseksi suosittelemme, että päivität selaimesi johonkin seuraavista:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Suomi

    Maakohtaiset sivut

  • Pro Service


    Valokuvaajille.

Tämä OM-D E-M1 Mark II ja OM-D E-M1X -kameroiden ja
M.Zuiko Digital -objektiivien premium-huoltojärjestelmä on kehitetty ammattikuvaajien tarpeisiin. Se tarjoaa optimaaliset olosuhteet kuvaajalle, jotta hän voi keskittyä tärkeimpään: inspiroivien kuvien ottamiseen.

Valitse tarpeitasi parhaiten vastaava paketti, rekisteröi OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -kamerasi ja aktivoi PRO Service MyOLYMPUS-palvelussa.


  • Priorisoitu asiakastuki

    Ota yhteyttä OLYMPUS-asiantuntijoihin saadaksesi priorisoitua asiakastukea kaikissa ammattikuvauskalustoasi koskevissa ongelmissa - puhelimitse, sähköpostilla tai videopuhelulla.

  • Korjauspalvelu sijaiskameralla

    Hanki ilmainen pikakuljetus korjaukseen ja nopea korjaus E-M1 Mark II- ja OM-D E-M1X -kamerallesi - tai ota ammattimainen OM-D-sijaisvaruste käyttöön koko korjauksen ajaksi, jotta kuvaustoimeksiantosi ei keskeydy.

  • Järjestelmän määräaikaishuolto

    Pidä laitteesi huippukunnossa. Optimoimme kuvausjärjestelmäsi suorituskyvyn ja puhdistamme sen varmistaaksemme, että se on kuin uusi seuraavaa kuvaussessiota varten.

Valitse PRO Service -pakettisi

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PRO-TUKI

Kun olet aktivoinut PRO Service -pakettisi MyOLYMPUS-palvelussa, lähetämme sinulle digitaalisen jäsenmerkkisi ja voit hyödyntää PRO Support -asiantuntijan palveluja valitsemasi yhteydenpitokanavan kautta.

MyOLYMPUS-jäsenmerkki

Jäsenille varattu puhelintuki

Pikasähköpostituki

1 arkipäivä

0,5 arkipäivää

0,5 arkipäivää

Videotukipalvelu

Saatavuuden mukaan

Saatavuuden mukaan

Prioriteetti

Tarkistus- ja puhdistuspalvelu

Saatavuuden mukaan

Saatavuuden mukaan

Prioriteetti

PRO-KORJAUSPAKETTI

Jos sinua epäilyttää, että järjestelmäsi ei toimi täysin sataprosenttisesti, kirjaudu vain MyOLYMPUS-tilillesi ja hyödynnä korjauspaketin palveluja tai ota yhteyttä PRO Support -asiantuntijaan. Me huolehdimme lopusta.

Pikakuljetus korjaukseen

-

Molemmat maksutta*

Molemmat maksutta*

PIKAINEN KORJAUS

5 arkipäivää*

3 arkipäivää*

3 arkipäivää*

Sijaislaite kameran korjauksen ajaksi

-

Jos nopean korjauspalvelun aika ylittyy

Pika

Hintaetu ei-takuunalaisiin korjauksiin

-

-10 %

-20 %

Uusin laiteohjelmistopäivitys

Kameran asetusten varmuuskopiointi **

VUOSITTAINEN PRO-YLLÄPITOHUOLTOPAKETTI

PRO Service -mekaanikkomme suorittavat mielellään kerran vuodessa järjestelmällesi maksuttoman ylläpitohuollon - yksityiskohtaisesta vianmäärityksestä aina ulkoiseen puhdistukseen. Voit järjestää huollon joko ottamalla yhteyttä PRO Support -asiantuntijaan tai tekemällä varauksen MyOLYMPUS-tilisi kautta.

Järjestelmädiagnostiikka

-

Anturitarkistus

-

Kuvanvakaajan toimintatarkistus

-

Resoluutiotesti

-

Suljintesti

-

Akkukapasiteettitesti

-

Objektiivin kalibrointi

-

Uusin laiteohjelmistopäivitys

-

Kameran asetusten varmuuskopiointi

-

Kuluneiden kosmeettisten osien vaihto

-

Ulkoinen puhdistus

-

Tuotteiden enimmäismäärä

huolletaan yksittäistä huoltopyyntöä kohden

1x

1x

2x

1x

3x

6x

VALITSE PRO SERVICE -PAKETTISI

Valitse pakettisi kesto - 1-3 vuotta - seuraavassa vaiheessa.

Ilmainen

Rekisteröi nyt
 
 
OSTA NYT
 
 
OSTA NYT
 
 

PALVELUN PIIRIIN KUULUVAT TUOTTEET***

MyOLYMPUS-palvelussa rekisteröity OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -kamera ja M.Zuiko Digital -objektiivit

PALVELUN PIIRIIN KUULUVAT MAAT

PRO Service -palvelu on saatavilla seuraavissa maissa: Itävalta, Belgia, Tšekin tasavalta, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Irlanti, Alankomaat, Norja, Puola, Portugali, Ruotsi, Espanja, Sveitsi, Iso-Britannia.
Voit lähettää OLYMPUS-tuotteesi huollettavaksi riippumatta siitä, missä yllä mainituista maista oleskelet.

*Ei sisällä kuljetusaikaa

** Jos teknisesti yhdistettävissä muihin toimintoihin

*** PRO Service on saatavilla kaikille palvelun piiriin kuuluville tuotteille, jotka on rekisteröity MyOlympus-palvelussa. Joidenkin yksittäisten palvelujen osalta me rajoitamme suurinta katettujen tuotteiden lukumäärää yhden pyynnön osalta kussakin PRO Service -ohjelmassa.

 

MyOLYMPUS-PALVELUN USKOLLISEN ASIAKKAAN EDUT

Tilaa OLYMPUS-uutiskirje MyOLYMPUS-tililläsi ja nauti seuraavista mahtavista eduista PRO SERVICE -paketin lisäksi - täysin maksutta:

  • 6 kuukauden lisätakuu

  • Informatiivinen ja inspiroiva uutiskirje

  • Laiteohjelmistopäivityksen ilmoitus

UKK:t

Mikä on OLYMPUS PRO Service -palvelu?

PRO Service on premium-tason jälkimarkkinointipalvelu, ja se on suunniteltu kattamaan puoliammattilais- ja ammattilaiskuvaajien vaatimukset ja tarpeet. Jos olet ammattivalokuvaaja, haluat keskittyä kuvaamiseen etkä siihen, onko laiteohjelmistosi ajan tasalla, etkä halua jäädä ilman kameraa korjauksen ajaksi. OLYMPUS PRO Service -tiimin tärkein tavoite on luoda aito kumppanuussuhde OLYMPUS-valokuvaajiin ja tukea heitä, kun he luovat laadukkaita kuvia, ilman rajoituksia. Selkeyden vuoksi yksittäiset palvelut on ryhmitelty kolmeen eri palvelu- ja tukipakettiin: PRO-tuki, PRO-korjauspaketti ja Järjestelmien vuosittainen PRO-ylläpitopaketti.

Mitkä OLYMPUS-tuotteet kuuluvat OLYMPUS PRO Service -palvelun piiriin?

Tällä hetkellä OLYMPUS PRO Service -palvelu kattaa OM-D E-M1 Mark II- ja OM-D E-M1X -kameran ja kaikki M.Zuiko Digital -objektiivit.

Mitä erilaisia palvelusopimuksia OLYMPUS PRO Service -palvelun yhteydessä on tarjolla?

OLYMPUS PRO Service -palvelusta on saatavilla kolme eri tasoa: Standard Plus (taso 1), Advanced (taso 2), Elite (taso 3).

Miten pitkään OLYMPUS PRO Service -sopimus on voimassa?

Standard Plus (taso 1) on voimassa OLYMPUS PRO Service -palvelun piiriin kuuluvien, rekisteröityjen kameran ja objektiivien koko käyttöiän ajan. Advanced (taso 2)- ja Elite (taso 3) -paketeista on saatavilla kolme eri voimassaolojaksoa: voit valita 1-, 2- tai 3-vuotisen PRO Service -sopimuksen.

Miten monta OLYMPUS-tuotettani yksittäinen OLYMPUS PRO Service -paketti kattaa?

OLYMPUS PRO Service pyrkii luomaan kumppanuussuhteen valokuvaajien kanssa. Näin ollen palvelua ei linkitetä yksittäisiin tuotteiden sarjanumeroihin. Vastaavasti pyrimme tuottamaan sinulle odotuksiesi mukaista, premium-tasoista palvelulaatua priorisoituna. Tästä johtuen rajoitamme pyyntökohtaista tuotemäärää tiettyjen yksittäisten palvelujen osalta seuraavasti: Standard Plus - enintään 1 kamerarunko ja 1 objektiivi yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Advanced - enintään 1 kamerarunko ja 3 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Elite - enintään 2 kamerarunkoa ja 6 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Tämä tarkoittaa sitä, että monissa tapauksissa sinun ei tarvitse ostaa kuin yksi OLYMPUS PRO Service -paketti, vaikka omistaisit enemmän tuotteita kuin mitä yksittäinen palvelupyyntö kattaa. Jos kuitenkin haluat vuosihuollon 2 kamerarungolle ja objektiiville joka vuosi, sinun on tilattava PRO Service Elite.

Miten voin hankkia OLYMPUS PRO Service -paketin?

Standard Plus (taso 1) on maksuton ja tuotteesi on automaattisesti oikeutettu siihen, kun olet rekisteröinyt tuotteen MyOLYMPUS-palvelussa. Advanced- ja Elite -paketit ovat maksullisia.

Mitä teen sitten kun olen ostanut Advanced- tai Elite PRO Service -paketin?

Se on helppoa: kun olet vahvistanut oston, saat sähköpostiviestin, joka sisältää PRO Service -aktivointikoodin, jonka avulla voit aktivoida PRO Service -sopimuksen MyOLYMPUS-palvelussa.

Miten löydän ja aktivoin Standard Plus PRO Service -sopimuksen?

Meillä on ilo tarjota Standard Plus -palvelupaketti käyttöösi täysin maksutta. Palvelu aktivoituu automaattisesti MyOLYMPUS-palvelussa heti, kun olet suorittanut seuraavat yksinkertaiset toimet:

Luo oma MyOLYMPUS-tili (jos et vielä ole tehnyt sitä).

Rekisteröi OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -kamerasi MyOLYMPUS-palvelussa.

Miten löydän ja aktivoin Advanced- tai Elite PRO Service -sopimuksen?

Kun olet ostanut OLYMPUS PRO Service -palvelupaketin, voit aktivoida sen MyOLYMPUS-palvelussa suorittamalla seuraavat yksinkertaiset toimet:

Luo oma MyOLYMPUS-tili (jos et vielä ole tehnyt sitä).

Rekisteröi OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -kamerasi MyOLYMPUS-palvelussa.

Aktivoi palvelupakettisi MyOLYMPUS-palvelussa PRO Service -aktivointikoodilla.

Voinko aktivoida OLYMPUS PRO Service -palvelun pelkästään M.ZUIKO-objektiiveilleni?

Ei tällä hetkellä. OLYMPUS PRO Service -palvelusopimuksen aktivointi edellyttää, että sinulla on vähintään yksi OM-D E-M1 Mark II- tai OM-D E-M1X -runko rekisteröitynä MyOLYMPUS-palvelussa.

Koskevatko MyOLYMPUS-edut, kuten 6 kuukauden lisätakuu, myös OLYMPUS PRO Service -palvelua?

Tämä etu on tällä hetkellä saatavilla useimmille OLYMPUS-kameroille ja -objektiiveille, jotka on rekisteröity MyOLYMPUS-palvelussa. Vaikka se ei ole osa OLYMPUS PRO Service -palvelua, voit yhdistää sen ja nauttia kuvauskalustosi entistä laajemmasta suojasta. Se on helppoa: rekisteröi tuotteesi MyOLYMPUS-palvelussa ja tilaa OLYMPUS-uutiskirje.

Missä maissa OLYMPUS PRO Service -palvelu on saatavilla?

Itävalta, Belgia, Tšekin tasavalta, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Irlanti, Alankomaat, Norja, Puola, Portugali, Ruotsi, Espanja, Sveitsi, Iso-Britannia

Onko palvelu voimassa myös silloin, kun olen ulkomaanmatkalla?

Kyllä, kaikki OLYMPUS PRO Service -palveluehtojen mukaiset palvelut ovat käytettävissäsi kaikissa maissa, joissa OLYMPUS PRO Service -palvelu on saatavilla.

Voinko ostaa ja aktivoida OLYMPUS PRO Service -palvelun, vaikka OLYMPUS PRO Service -palvelu ei ole voimassa asuinmaassani?

Kyllä, kunhan pidät mielessä, että OLYMPUS PRO Service -palvelu ei ole saatavilla asuinmaassasi.

Miten voin tilata yksittäisiä palveluja ja palvelupaketteja OLYMPUS PRO Service -palvelun puitteissa?

Useimmissa tapauksissa voit aloittaa palvelun käsittelyn lähettämällä pyynnön MyOLYMPUS-tilisi kautta tai soittamalla PRO Support -asiantuntijalle. Lue palveluehdot, tutustu PRO Service -palveluosioon MyOLYMPUS-tililläsi tai soita palvelunumeroon saadaksesi lisätietoja siitä, miten voit tilata yksittäisiä palveluja ja palvelupaketteja.

Minulla on jo PRO Service -palvelu OM-D E-M1 Mark II -kameralleni, ja ostin nyt OM-D E-M1X -kameran. Miten toimin?

Riittää, että rekisteröit OM-D E-M1X -kamerasi MyOlympus-palvelussa, jolloin nykyinen PRO Service -palvelusi aktivoidaan myös sille. Tämä tarkoittaa sitä, että monissa tapauksissa sinun ei tarvitse ostaa kuin yksi OLYMPUS PRO Service -paketti, vaikka omistaisit enemmän tuotteita kuin mitä yksittäinen palvelupyyntö kattaa. Rajoitamme kuitenkin pyyntökohtaista tuotemäärää tiettyjen yksittäisten palvelujen osalta seuraavasti: Standard Plus - enintään 1 kamerarunko ja 1 objektiivi yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Advanced - enintään 1 kamerarunko ja 3 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Elite - enintään 2 kamerarunkoa ja 6 objektiivia yksittäistä palvelupyyntöä kohti. Jos kuitenkin haluat vuosihuollon 2 kamerarungolle ja objektiiville joka vuosi, sinun on tilattava PRO Service Elite.

Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä PRO Service -tukitiimimmme, kun sinulla on kysymyksiä tai tarvitset lisätietoja tai tukea.

  • 00 800 67108 400

  • proservice.fi@olympus.eu