Käytät ilmeisesti Internet Explorer 6 -selainta. Se on jo vanhentunut.
Turvallisemman ja luotettavamman käytön takaamiseksi suosittelemme, että päivität selaimesi johonkin seuraavista:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Suomi

    Maakohtaiset sivut

Olympus-huoltopalvelut

Virallinen Olympus-huolto kameroille ja objektiiveille. Nopea ja helppo tuoteoppaiden, lataussisällön ja online-tuen käyttö.

  • Huollon rekisteröinti

    Rekisteröi tuotteesi ja seuraa huollon tilaa

  • Tekninen tuki

    Tarvitsetko tietoa teknisestä ongelmasta? Etkö ole varma, mikä tuote sopii sinulle?

  • Huoltovinkkejä

    Kuinka pidät kamerastasi huolta

  • PRO-huolto E-M1 Mark II -kameralle

    Ammattilaisen tarpeisiin

Kuinka toimitat laitteen huoltoon

Valitse aihe:

Kuinka toimitan laitteen huoltoon?

Säilytä ostokuitti ja takuukortti turvallisessa paikassa. Takuuhuoltoa ei voida suorittaa ilman niitä.

Vieraile
huoltoportaalissamme
saadaksesi lisätietoja.

Olympus-tuotteeni on epäkunnossa, mitä teen?

Tutustu ensinkäyttöoppaaseen tai ota yhteyttätekniseen tukeemme .

Jos olet epävarma tai jos ongelma ei poistu, lähetä laite huoltoon napsauttamallatästäja noudattamalla annettuja ohjeita.

Jos tuotteen takuu on voimassa, ota ensin yhteyttä jälleenmyyjään.

Mitä 24 kuukauden takuu kattaa?

Tutustu takuutietoihimme . Tämä takuu ei kata väärinkäyttöä, onnettomuutta, laiminlyöntiä tai luonnollista kulumista. Lailliset oikeutesi pysyvät voimassa.

24 kuukauden Olympus-takuuni on kulunut umpeen. Voinko vielä lähettää tuotteeni huollettavaksi?

Kyllä. Noudata samoja ohjeita kuin mainittu yllä. Toimitamme sinulle tarvittaessa kustannusarvion korjauksesta sähköpostitse. Vahvista korjaustilauksesi samalla tavalla.

Minulla on tekninen tai huoltoon liittyvä kysymys Olympus-tuotteesta

Lähetä vain sähköpostiviesti tai soita asiantuntijatiimillemme Olympuksen tekniseen tukeen tai huoltoon. Autamme sinua mielellämme.

Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja.