Pidä tuotteesi kunnossa
-
Olympus DSS Player Pro R5:n tuki päättyy
Olympus lopettaa Olympus DSS Player Pro R5:n tuen tammikuussa 2016.
Näin ollen Olympus ei enää julkaise tuotteelle uusia päivityksiä. Jos DSS Player Pro R5:n toiminnassa ilmenee häiriöitä uusimpien tietoturva- ja .NET framework -päivitysten kanssa, suosittelemme päivittämään sanelujärjestelmäsi OMDS R6 (Olympus Dictation Management System) -ohjelmsitoon. ODMS R6 on uusi, korvaava tuote, joka sisältää uusimmat ominaisuudet (esim. tuen puheentunnistukselle) ja yhteensopivuuden uusimpien käyttöjärjestelmien kanssa. -
DS-4000 Tuen päättyminen
Olympus DS-4000 -tuotteen tuki päättyi huhtikuussa 2013.
Mitä on tuen päättyminen?
Olympus ja Olympus-huoltoliikkeet eivät enää tarjoa teknistä tukea, korjauspalvelua tai ohjelmistopäivityksiä tuotteelle DS-4000.
Mitä tämä tarkoittaa?
Se tarkoittaa, että sinun tulisi hyödyntää Olympuksen uusimpia sanelulaitteita, jos haluat käyttää uusinta käyttöjärjestelmää tietokoneessasi. Olympus ei voi taata tuotteen DS-4000 turvallista toimintaa käyttöjärjestelmissä, jotka on julkaistu huhtikuun 2013 jälkeen. Emme suosittele käyttämään tuotetta DS-4000 muiden kuin oppaassa lueteltujen käyttöjärjestelmien kanssa. -
RoHS Direktiivi / Tärkeä tuoteilmoitus
1.1.2013 voimaan tullut uusi asetus on johtanut siihen, että pieni määrä Olympus-tuotteita eivät ole linjassa EU:n säännöstöön (RoHS-direktiivi), joka rajoittaa lyijyn käyttöä elektroniikkatuotteissa ympäristön suojelemiseksi.
Lista tuotteista ja sarjanumeroista
Koskee seuraavia tuotteita, jotka on hankittu 1.1.2013 tai sen jälkeen: Audio-tallentimet: DM-650, DS-2500, DS-2800, DS-3400, DS-5000, LS-3 Kamerat: TG-620, TG-820 ja FL-50R-salama
Tarjoamme mahdollisuutta vaihtaa tuotteen ilmaiseksi. Ota yhteyttä huoltoomme lisätietojen saamiseksi: 00800 67 10 83 00 (veloitukseton). Kiitos yhteistyöstä ja pahoittelemme aiheutunutta vaivaa.
Mikäli omistat jonkun edellämainituista tuotteista, tarkista sarjanumero oheisesta linkistä: