Kuinka toimitat laitteen huoltoon

Huoltotietojen lisäksi voit rekisteröi tuotteesi huoltoon tai tarkista huoltosi tilan täältä.
HuoltopalveluAmmattisanelut
Hyvä Olympus-ammattisanelusta kiinnostunut: Ole hyvä ja ota yhteyttä paikalliseen OM Digital Solutionsin ammattisanelun partneriin
Löydä lähin OM Digital Solutionsin ammattisaneluiden partneri tästä
Audiotallennus
Oheiset yhteystiedot koskevat muita kuin ammattisanelutuotteita:
Valitse aihe:
- Minulla on tekninen tai huoltoon liittyvä kysymys Olympus-tuotteesta
- Olympus-tuotteeni on epäkunnossa, mitä teen?
- Kuinka toimitan laitteen huoltoon?
- Mitä 24 kuukauden takuu kattaa?
- OM Digital Solutions -takuuni on kulunut umpeen. Voinko vielä lähettää tuotteeni huollettavaksi?
Minulla on tekninen tai huoltoon liittyvä kysymys Olympus-tuotteesta
Lähetä vain sähköpostiviesti tai soita asiantuntijatiimillemme OM Digital Solutionsin tekniseen tukeen tai huoltoon. Autamme sinua mielellämme.
Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja.
Olympus-tuotteeni on epäkunnossa, mitä teen?
Ensiksi sinun tulisi lukea käyttöohjeesi . Jos olet epävarma asiasta, käy myyjäliikkeessäsi , joka tutkii tuotteesi ja tarvittaessa palauttaa sen meille puolestasi.
Kuinka toimitan laitteen huoltoon?
Lähetä vain sähköpostiviesti tai soita asiantuntijatiimillemme OM Digital Solutionsin tekniseen tukeen tai huoltoon. Autamme sinua mielellämme.
Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja.
Mitä 24 kuukauden takuu kattaa?
Tutustu takuuehtoihin . Tämä takuu ei kata väärinkäyttöä, onnettomuutta, laiminlyöntiä tai luonnollista kulumista. Lailliset oikeutesi pysyvät voimassa.
OM Digital Solutions -takuuni on kulunut umpeen. Voinko vielä lähettää tuotteeni huollettavaksi?
Kyllä. Noudata samoja ohjeita kuin mainittu yllä. Toimitamme sinulle tarvittaessa kustannusarvion korjauksesta sähköpostitse. Vahvista korjaustilauksesi samalla tavalla.